Vittuku tuntuu et on pakko kirjottaa tänne kokoaja, mut tiiän et ei näitä kyl oikiasti kukkaa lue....Kaikki jotka tietää mun viiletelystä kyselee kokoaja et no onkos nyt ranteet auki? sanon niille vaa et haistakaa vittu, en keksi muuta. Mut mulle o kyl aivasama mitä ne musta miettii, en paljo välitä. Mut oisha se ihan kiva jos joku välittäis ( kerranki )....Vittu meijä äiti saatto nähä jälet rantees, tullee huomen valitusta mullekki, oon aiva satavarma siitä. Oon miettiny asioita tännää. Mietin et mitä jos oikeesti teen sen itsarin? Mut miks en tekis sitä? Ois vaa kaikki mulle helpompaa. Mut en haluis jättää niitä ihmisiä ketkä o mulle tosi tärkeitä ( <3<3<3<6969 ). Sillo viimesenä päivänä enne ku teen sen itsarin, mun BF halus vaa olla mun kans, iha kahestaa.(Se aiko kuunnella Celine Dionin My Heart Will Go On, sata kertaa jos oikeesti teen sen) Ei kettää muit :D! Sano et haluu vaa olla ja tehä mun olon sellaseks et mua kaivataa.
Se kaipais mua varmaa kaikista enite. Mut siis jos vanhempia ei lasketa. Tai no, empä muute tiiä tulisko mun vanhemmil ikävä, äitiki sannoo ain et ossaat kyl sä saamarin penikka sitte olla tosi ärsyttävä, tekis välillä mieli päästä susta erroo, ja sinä iltana alotin viiltelyn..... Et ei sen puoleenkaa kovi mukavaa. Joo, kyl se jäis kaipaamaa mua kaikista enite. Oon aika varma, siis vaikka vanhemmatki laskettais. Tuntuu oikeesti et mua ei kovi kaivata tääl. Kettää ei oikei kiinnosta et oonko tääl vai en ku oon kaikille ku ilmaa. Oon yrittäny muuttua, mut en tajua miks ne ei voi pitää must. Jos joku tietää nii voisko kertoa mullekki !?!??! Oon kirjottanu yhe itsari kirjee ku halusin testata välittääkö kukkaa, ja arvatkaapa mite siin kävi? Ei mittää reaktiota! Uskotteko et olin murtunu? Olin aiva kujalla, en tienny mitä tehä. Tekisinkö itsarin? Jättäiskö tekemättä? en tienny mittää, pää oli tyhjää täyn. Tarviin varmaa oikiasti apua tähä masennuksee ja viiltelyy. Päässä ei oo mittää muut ku itsetuhosii ajatuksia, EI MITTÄÄ MUUTA.
Oon sanonu kaikille et en halua et mulle puhutaa siit ei kyl tarvis viillellä, mut eipä kyl juurikaa kiinnosta. Niitäkää ei kiinnosta.


                                           My Heart Will Go On

Every night in my dreams,
I see you,
I feel you,
that is how I know you go on.

Far across the distance,
and spaces,
between us,
you have come to show you,
go on.

Near,
far,
where ever you are,
I belive that the heart does,
go on.

Once more,
you open the door,
and you're here in my heart,
and my will go on and on.

Love can touch us one time,
and last for a lifetime,
and never go till we're one.

Love was when I loved you,
one true time I hold to,
and in my life we'll always go on.

Near,
far,
where ever you are,
I belive that the heart go on.

Once more,
you open the door,
and you're here in my heart,
and my heart will go on and on.

You hear,
there is nothing I fear,
and I know,
that my heart will go on.
 
We'll stay,
forever this way,
you're safe in my heart,
and my heart will go on and on!