Uh! 22pv tiiättekö mihin? itsariiiiiih! oujeah, en oikei kässää miks oon siit nii ilonen ja näi, mut varmaa siks koska pääsen pois kaikesta! mun ei tarvii huolehtia enää tasa mistää! pååsen pois! oon oottanu tätä jo pari viikkoo, ja sen verra siihe suunnillee viel on 8))))) Oon aiva intona. Oon muutenki aktiivisempi koska haluun tehä juttuja ku viel voin. 24pv jälkee en voi ennää tehä mitää. saan vaan olla. en aio enää välittää mistää mitä mulle sanotaa, annan olla koska en halua et "meen pois" ku oon riidois. haluan sopia kaiken ennen lähtöä. jos joku nyt tunnistaa ittensä tästä mun tutuksi, toivon ettet kerro kellekkää, KIITOSSS <3. oli se sitte kukavaan joka tätä lukkee. kirjotan viel sillon tänne, mut en poista tätä käyttäjää nii saatte lukkee mun elämän ongelmist viel ;DDD kirjotan sillo ehkä vähä jottai pidempää juttua sitte, kiitän kaikkii yms....